موسسه حقوقی وکیل آتی

جهت دریافت مشاوره پس از پرداخت تنها 99 هزار تومان در صفحه اصلی سایت با مجرب ترین وکلا در ارتباط باشید

اشتیاق برای عدالت، تجربه برای پیروزی

در وکیل آتی تجربه ما راهنمای شما هست

0 +
جلسات مشاوره حقوقی
0 +
وکیل و کارشناس حقوقی
0 +
پرونده موفق

خدمات حقوقی وکیل آتی

دعاوی خانواده

دعاوی خانوادگی به نوعی از دعاوی حقوقی اشاره دارد که بین اعضای یک خانواده به وجود می‌آید. این نوع از دعاوی بر عمده مسائلی مانند طلاق، نفقه، حضانت کودکان، تقسیم اموال خانوادگی و حقوق والدین بر اطفال تمرکز دارد.
دعاوی خانوادگی می‌تواند به صورت دوطرفه باشد، به این معنی که هر دو طرف به دادگاه مراجعه کنند و درخواست‌های خود را مطرح کنند، یا یکطرفه باشد.

دعاوی ملکی

دعاوی ملکی به دعاوی حقوقی اطلاق می‌شود که به اختلافات و منازعات مربوط به ملکیت و امور مرتبط با املاک و مستغلات می‌پردازند. این نوع از دعاوی شامل تعارضات و اختلافات درباره تملک، انتقال، استفاده، اجاره، خرید و فروش و سایر معاملات ملکی است.
دعاوی ملکی ممکن است شامل موارد تعیین ملکیت،تقسیم املاک، اجاره و اجاره‌نامه و تخلفات ملکی باشد.
دعاوی ملکی

جرایم پزشکی

شکایت حقوقی از پزشک به معنای اقدام حقوقی و مراجعه به دادگاه یا نهاد حقوقی مربوطه جهت اعلام اعتراض و درخواست رسیدگی به اقدامات نادرست، تقصیر یا خطاهای پزشکی است که توسط پزشک انجام شده است و به طرف متضرر (بیمار یا خانواده بیمار) آسیب وارد کرده است.
شکایت حقوقی از پزشک ممکن است به علت موارد زیر صورت گیرد

دعاوی مالی

دعاوی مالی به دعاوی حقوقی اشاره دارد که به اختلافات و منازعات مرتبط با مسائل مالی و مالیاتی بین طرفین مربوطه می‌پردازد. این نوع از دعاوی شامل موارد مالی مانند بدهی‌ها، قراردادها، اجرای قراردادها، اختلافات مربوط به پرداخت وجه، تضمینات مالی، تقسیط بدهی، جبران خسارت مالی و مسائل مرتبط با مالیات می‌شود.
بعضی از نوعی دعاوی مالی عبارتند از  دعاوی بدهی،دعاوی خسارت و دعاوی مالیاتی.

دعاوی کیفری

دعاوی کیفری به دعاوی حقوقی اشاره دارد که به ارتکاب جرم و نقض قوانین کیفری و جرایم مرتبط می‌پردازد. در این دعاوی، دولت یا نماینده قانونی دولت (معمولاً وکیل دادگستری) به عنوان خواهان عمل می‌کند و فرد متهم به جرم معین به عنوان پاسخگو در نظر گرفته می‌شود.
دعاوی کیفری ممکن است شامل موارد جنایات، جرایم کیفری عمومی و جرایم کیفری ویژه باشد.
دعاوی کیفری

دعاوی حقوقی

دعاوی حقوقی به مجموعه‌ای از رسیدگی‌ها و فرایندهای قانونی اشاره دارد که در نتیجه‌ی اختلافات و منازعات حقوقی بین دو یا چند طرف ایجاد می‌شود. در این دعاوی، طرف‌های درگیر به دلایل مختلف مانند تعارض در تفسیر یا اجرای قوانین، ادعاهای مالی، حقوقی، تجاری یا مدنی، اختلافات قراردادی و غیره به دادگاه یا یک نهاد دیگر حقوقی مربوطه مراجعه می‌کنند تا به تعیین وضعیت حقوقی و حل و فصل این اختلافات بپردازند.
چرا وکیل آتی را انتخاب کنیم؟

عملکرد بی نظیر در انواع دعاوی حقوقی

صرفه جویی در زمان و هزینه

ارتباط با خبره ترین وکلا کشور

درباره ی وکیل آتی

مجموعه وکیل آتی با دراختیار داشتن کادر حرفه ای ،باتجربه و متخصص،از برترین وکلا وکارشناسان سراسر کشور تشکیل گردیده است .هدف اصلی وغایی مجموعه تحقق سه شعار دسترسی سریع – آسان وارزان به خدمات حقوقی از قبیل مشاوره ، تنظیم دادخواست ،لوایح ،اظهارنامه وقبول وکالت دعاوی وارائه خدمات حقوقی در بالاترین سطح کیفی به تمامی هموطنان عزیزمان در داخل وخارج از کشور می باشد.

سوالات متداول

برای تماس با وکلای ما و دریافت مشاوره از آن ها می توانید از گزینه مشاوره تلفنی فوری در سایت vakilati.com استفاده کنید.

تهران - یوسف اباد - خیابان سید جمال الدین اسد ابادی - کوچه ۲۳ - پلاک ۳۶- طبقه ۴- پلاک 4 واحد 3

کارشناسان و وکلای مجرب مجموعه وکیل آتی آمادگی پاسخ به تمامی مشکلات حقوقی نظیر دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی،دعاوی حقوقی و کیفری و ... را دارند.

مقالات وکیل آتی
فروش مال غیر
فروش مال غیر

 اگرفردی مال دیگری را بدون اطلاع واجازه او منتقل کند این عمل را فروش مال غیر گویند.فروش مال غیر هم جنبه ی حقوقی دارد وهم جنبه ی کیفری .فروش مال غیر توسط فروشنده به قصد دست یافتن به منفعت و ضرر مالک می باشد .

فریب در ازدواج
فریب در ازدواج چیست و چه مجازاتی را در پی خواهد داشت؟

فریب در ازدواج که از آن به عنوان تدلیس نیز یاد می شود به معنای عدم راستگویی در هنگام انتخاب همسر است.اصلی ترین پیامد حقوقی فریب در ازدواج ایجاد حق فسخ نکاح برای همسری است که فریب خورده.

شیربها
شیربها چیست و نحوه دریافت آن در سال 1402 چگونه می‌باشد؟

شیربها پولی بود که قبل از مراسم ازدواج(علاوه بر مهریه) از طرف داماد به خانواده‌ی عروس داده می‌شد. این پول نوعی کمک به خانواده‌ی عروس بود تا بتوانند در تهیه‌ی جهیزیه از آن استفاده کنند.

طلاق غیابی
طلاق غیابی و قوانین آن هر چیزی که لازم است بدانید

طلاق غیابی به معنی این است که یکی از طرفین در زمان اجرای حکم طلاق حاضر نشود.گرفتن رای طلاق غیابی برای زن شرایطی دارد.در این مقاله این شرایط و دلایل ذکر شده است.مشاوره با بهترین وکلای طلاق در کشور با وکیل آتی

وکیل سرقت
حکم زورگیری و خفت گیری چیست؟

به طور کلی منظور از زورگیری و خفت گیری هر نوع رفتار خشونت آمیزی علیه دیگری به قصد ربایش مال یا وجهی از او است. معمولاً زورگیری با استفاده از سلاح سرد یا گرم ارتکاب می یابد. زورگیر یا خفت گیر فرد را مجبور به تسلیم کردن اموال و دارایی های خود می کند.

هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟
پس فرم رو پر کن…

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
پیمایش به بالا