موسسه حقوقی وکیل آتی

جهت دریافت مشاوره پس از پرداخت تنها 99 هزار تومان با شماره 09306797327تماس بگیرید تماس بگیرید

وکیل خانواده

وکیل خانواده، یک وکیل حقوقی است که در موارد حقوقی مرتبط با خانواده و روابط خانوادگی تخصص دارد. این وکلا به افراد و خانواده‌ها در دعاوی خانوادگی نظیر طلاق،مهریه، نفقه، حضانت فرزند و …. مشاوره می دهند.

دعاوی خانوادگی به نوعی از دعاوی حقوقی اشاره دارد که بین اعضای یک خانواده به وجود می‌آید. این نوع از دعاوی بر عمده مسائلی مانند طلاق، نفقه، حضانت کودکان، تقسیم اموال خانوادگی و حقوق والدین بر اطفال تمرکز دارد.
دعاوی خانوادگی می‌تواند به صورت دوطرفه باشد، به این معنی که هر دو طرف به دادگاه مراجعه کنند و درخواست‌های خود را مطرح کنند، یا یکطرفه باشد.

وکیل خانواده
وکیل طلاق

وکیل طلاق

طلاق توافقی پرتکرارترین و مهم ترین دعوای خانوادگی است. در این طلاق زوجین بر سر تمام مسائل مالی و غیر مالی ناشی از طلاق توافق می کنند. مانند مهریه، حضانت فرزندان، نفقه آن ها، نحوه ملاقات طفل و زمان و مکان آن، جهیزیه، اجرت المثل ایام زوجیت و … توافقات در طلاق توافقی بسیار مهم هستند. زیرا قاضی دادگاه دقیقا طبق همان توافقات زوجین عمل می کند. به همین دلیل لازم است تا حتما با یک وکیل خانواده مشورت شود.

غیر از طلاق توافقی، طلاق از طرف زن و یا از طرف مرد به تنهایی نیز وجود دارد. این مورد هم یکی از دعاوی مهم خانوادگی می باشد. در طلاق از طرف زن، بانوان معمولا راه سخت و پیچیده ای در پیش دارند. به همین دلیل ضروری است که در این راه از کمک یک وکیل خانواده بهره ببرند. زیرا باید بتوانند با دلایل متقن و محکم دلایل طلاق خود از مرد را در دادگاه بیان و اثبات کنند. در طلاق از طرف مرد نیز، حضور این وکیل مهم است. درست است که مرد راه سخت و پیچیده ای ندارد، اما باز هم برای حق و حقوقی که مرد دارد و یا باید به زن بپردازد، نیاز به مشورت یک وکیل دارد.

وکیل حضانت فرزند

وکیل حضانت فرزند یک وکیل حقوقی است که در موارد مرتبط با حضانت فرزند و مسائل حقوقی مرتبط با کودکان و خانواده تخصص دارد. وکیل حضانت فرزند به والدین کمک می‌کند تا مسائلی مانند تقسیم حضانت بین والدین، تعیین حقوق پدری و مادری، تعیین میزان پشتیبانی کودکان و مسائل مشابه را حل کنند.

وکیل حضانت فرزند
وکیل مهریه

وکیل مهریه و نفقه

وکیل مهریه (نفقه) می‌تواند به شما کمک کند تا در موارد مرتبط با پرداخت و دریافت مهریه به درستی و بر اساس قوانین مربوطه عمل کنید. این وکیل می‌تواند شما را در مراحل حقوقی و قانونی مختلف نظیر تعیین میزان مهریه، تدوین توافقنامه مهریه، نقض توافقنامه و مسائل مرتبط با پرداخت مهریه و نفقه و شرایط عدم پراخت مهریه و نفقه و مطالبه و گرفتن مهریه و نفقه و … کمک کند.

اکیدا توصیه می‌شود که با وکیل مهریه یا نفقه مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که حقوق و تعهدات شما پایمال نمی شود.

وکیل ازدواج

وکیل ازدواج  وکیلی است که تخصص و تجربه در زمینه مسائل حقوقی مرتبط با ازدواج و روابط خانوادگی دارد. وکیل ازدواج می‌تواند به زوجین در تمام مراحل مرتبط با ازدواج کمک کند.وکیل ازدواج باید از توانایی‌ها و تجربه لازم در زمینه حقوق خانواده برخوردار باشد و به مشتریان خود در مسائل حقوقی مرتبط با ازدواج راهنمایی کند. اگر شما به دنبال وکیل ازدواج هستید، مهم است با وکیلی تماس بگیرید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد.

وکیل ازدواج
خدمات وکیل خانواده

مشاوره حقوقی

وکیل خانواده به موکلین خود در مراحل مختلف روابط خانوادگی مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد و آن‌ها را در درک مسائل حقوقی کمک می‌کند.

تدوین اسناد حقوقی

وکیل خانواده می‌تواند به تدوین اسناد حقوقی مرتبط با روابط خانوادگی کمک کند، از جمله توافق‌نامه‌های ازدواج، توافق‌نامه‌های جداسازی، و توافق‌نامه‌های حضانت.

نمایندگی در دادگاه

اگر اختلافات خانوادگی به دادگاه منتقل شود، وکیل خانواده نمایندگی حقوقی موکلین خود در دادگاه انجام می‌دهد و در محافظت از حقوق و منافع آن‌ها در دادگاه دخالت دارد.

حل اختلافات خانوادگی

وکیل خانواده در حل اختلافات مختلف خانوادگی از جمله تعیین حضانت فرزندان، تقسیم مال و دارایی‌ها، و تعهدات مالی میان اعضای خانواده کمک می کند

مقالات تصادفی
فریب در ازدواج

فریب در ازدواج چیست و چه مجازاتی را در پی خواهد داشت؟

فریب در ازدواج که از آن به عنوان تدلیس نیز یاد می شود به معنای عدم راستگویی در هنگام انتخاب همسر است.اصلی ترین پیامد حقوقی فریب در ازدواج ایجاد حق فسخ نکاح برای همسری است که فریب خورده.

ادامه مطلب
استرداد جهیزیه

استرداد جهیزیه و چگونگی انجام آن

جهیزیه تنها شامل اموال منقولی است که زن پیش از آغاز زندگی مشترک خریداری می کند و به خانه شوهر می آورد. وی میتواند با به همراه داشتن سیاهه ای که اسامی وسایل بر روی آن نوشته شده باشند و به امضای مرد نیز رسیده هر آنچه که آورده است را پس بگیرد.

ادامه مطلب
ازدواج موقت

ازدواج موقت و قوانین آن از 0 تا 100

در نوشتار حاضر به بررسی این موضوع می پردازیم که ازدواج موقت و شرایط آن چیست؟ موارد و شرایط ازدواج موقت در قانون حمایت خانواده تعیین شده است. مشاوره واتس …

ادامه مطلب
ممنوع الخروج کردن همسر

چگونه همسرمان را ممنوع الخروج بکنیم

ممنوع الخروج کردن همسر، اقدامی است که در طی آن، حق خروج از مرز از همسر سلب می گردد. ارائه نمودن درخواست کتبی از شرایط اصلی ممنوع الخروج کردن همسر می باشد.شخصی که ممنوع الخروج باشد؛ به دلیل یک منع قانونی، اجازه ندارد از کشور خود خارج شود

ادامه مطلب
طلاق غیابی

طلاق غیابی و قوانین آن هر چیزی که لازم است بدانید

طلاق غیابی به معنی این است که یکی از طرفین در زمان اجرای حکم طلاق حاضر نشود.گرفتن رای طلاق غیابی برای زن شرایطی دارد.در این مقاله این شرایط و دلایل ذکر شده است.مشاوره با بهترین وکلای طلاق در کشور با وکیل آتی

ادامه مطلب
شیربها

شیربها چیست و نحوه دریافت آن در سال 1402 چگونه می‌باشد؟

شیربها پولی بود که قبل از مراسم ازدواج(علاوه بر مهریه) از طرف داماد به خانواده‌ی عروس داده می‌شد. این پول نوعی کمک به خانواده‌ی عروس بود تا بتوانند در تهیه‌ی جهیزیه از آن استفاده کنند.

ادامه مطلب
سوالات متداول

وکیل خانواده یک وکیل حقوقی مجرب است که توانایی حل پرونده های حقوقی خانوادگی و دعاوی خانوادگی را دارد. از جمله مسائلی که در این نوع پرونده ها مطرح می شوند، می توان به طلاق، نفقه، حضانت کودکان، تقسیم اموال خانوادگی، گرفتن مهریه و .... اشاره کرد.

وکیل خانواده با توجه به پیچیدگی و حساسیت مسائل خانوادگی، باید به عنوان یک مشاور قانونی قوی عمل کرده و به مشتریان خود کمک کند تا در مسائل حقوقی خانوادگی خود بهترین تصمیمات را بگیرند.

برای دریافت مشاوره حقوقی از وکلای مجرب خانواده با شماره 09306797327 تماس بگیرید.

حق الوکاله وکیل برای پرونده های خانوادگی متغیر است.مجموعه وکیل آتی مفتخر است که پایین ترین حق الوکاله را در کشور برای پرونده های طلاق،مهریه، حضانت فرزند و ... دریافت می کند.

درخواست مشاوره
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
پیمایش به بالا