موسسه حقوقی وکیل آتی

جهت دریافت مشاوره پس از پرداخت تنها 89 هزار تومان با شماره 02191309276 تماس بگیرید تماس بگیرید

وکیل طلاق توافقی

مجموعه وکیل آتی با در اختیار داشتن مجرب ترین وکلای طلاق آماده است تا به صورت کاملا تخصصی شما را در انجام طلاق یاری نماید.

کلیه این فرایند حدودا 20 تا 40 روز کاری و بدون نیاز به حضور شما در جلسات دادگاه انجام می‌شود.

نصف حق الوکاله در ابتدا و نصف دیگر پس از صدور دادنامه طلاق از موکلین محترم دریافت می گردد.

ایرانیان خارج از کشور نیز می توانند جهت انجام پرونده های طلاق خود از خدمات مجموعه حقوقی وکیل آتی و مشاوره وکلای مجرب این موسسه بهره مند شوند.

مدت زمان

20 تا 40 روز کاری

روش پرداخت

به صورت اقساطی

ایرانیان خارج

از طریق ثنا و میخک

شیوه مشاوره

آنلاین ،تلفنی و حضوری

گرفتن طلاق با وکیل آتی در 4 گام

فهرست مطالب
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    مقدمه

    طلاق دارای اقسام گوناگونی است که یکی از آنها طلاق توافقی می باشد بدین معنا که زوجین تراضی می نمایند که از یکدیگر جدا بشوند .در صورت وقوع تفاهم و وجود وکیل طلاق توافقی دیگر لزومی به حضور زوجین در دادگاه نیست و حضور وکیل طلاق توافقی فرایند طلاق را تسریع می بخشد درخصوص طلاق توافقی بایستی که طرفین در مورد موضوعاتی همانند نفقه،مهریه ،جهیزیه و در صورت وجود فرزند در خصوص حضانت ونگهداری فرزند نیز باید به توافق رسیده باشند .
    در گذشته نچندان دور همسرانی که می خواستند بصورت توافقی از یکدیگر جدا گردند می بایست به دفاتر ثبت طلاق مراجعه نموده و با انجام تشریفات طلاق جاری و ثبت می گردید اما در حال حاضر و طبق قانون حمایت خانواده وآیین نامه های مصوب ریاست محترم قوه قضاییه روند و رویه ی طلاق توافقی نسبت به گذشته تعقیر پیداکرده و زوجین بایستی در جلسات مشاوره و سپس جلسات شورای حل اختلاف و سپس در دادگاه حضور پیدا کنند وسپس در صورتی که دادنامه مبنی بر افتراق توسط دادگاه صادر گردید به دفاتر ثبت طلاق جهت اجرای رای مراجعه بنمایند . در این نوشته از این نوع طلاق بیشتر خواهیم گفت.

    طلاق توافقی چیست؟

    طلاق مفهومی آشنا است که وقوع آن در هر ازدواجی ممکن است. بعد از اجرای صیغه طلاق ازدواج به صورت قانونی، عرفی و شرعی به پایان می رسد و زوجین به طور رسمی از یکدیگر جدا می گردند. طلاق توافقی یکی از اقسام طلاق است که اتفاقا موضوع امروز بحث ما نیز هست.

    تماس بگیرید
    • بدون نیاز به حضور موکل در دادگاه
    • 20 تا 40 روز کاری
    • پرداخت قسطی
    • پایین ترین حق الوکاله
    هزینه طلاق توافقی

    حق طلاق چیست ؟

    همانطور که می دانیم قوانین جاری کشور برگرفته از شریعت مقدس اسلام می باشد و در شرع مقدس حق طلاق در ید مرد می باشد این موضوع در ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی نیز بدان اشاره گردیده و به عبارت ساده تر حق طلاق در دستان زوج ( مرد) می باشد .اما وی می تواند اجرای حق خود را به همسرش و یا هر شخص دیگری واگذار بنماید .ذکر این نکته ضروری به نظر می آید که در صورتی که مرد وکالت بلاعزل به همسر خود برای اخذ طلاق و اجرای آن را اعطا بنماید حق طلاق مرد هنوز پابرجا می باشد و زوج می تواند کماکان همسر خود را مطلقه بنماید .

    وکالت حق طلاق و یا به عبارت دیگر حق طلاق به دو صورت می باشد :

    1. به صورت شرط ضمن عقد در سند ازدواج موضوع قید گردد.
    2. زوج ( مرد ) به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه نموده و وکالت در طلاق را به همسر خود اعطا بنماید

    حق طلاق با کیست؟

    بر اساس ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با مرد است اما او می تواند در زمان جاری شدن صیغه ازدواج این حق را به همسرش واگذار نماید. البته نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که حتی اگر مرد حق طلاق را به زن داده باشد، حق قانونی خودش همچنان پابرجاست و هر زمان که مایل باشد می تواند برای طلاق اقدام نماید.

    برای طلاق چند شاهد لازم است؟​

    پس از اینکه دادگاه حکم طلاق را صادر کرد لازم است تا هر یک از طرفین ( زن و شوهر) با همراه داشتن دو شاهد به دفترخانه ثبت طلاق و ازدواج مراجعه کنند و صیغه طلاق را جاری نمایند. در همین زمینه و در ماده ۱۱۳۴ قانون مدنی آمده: طلاق باید به صیغه طلاق و در حضور لااقل دو نفر مرد عادل واقع گردد. گفتنی است که برای پذیرفتن شهادت این دو شاهد وجود شرایطی الزامی است.

    شاهدان طلاق باید چه شرایطی را داشته باشند؟

    • مرد بودن :  جنسیت شاهدان حتما باید مذکر باشد و بایستی به سن قانونی ( 18 سال) رسیده باشند.
    • عادل بودن : عادل در اینجا به کسی اطلاق می شود که اهل گناه نباشد. گناه کبیره انجام ندهد و اصراری بر انجام گناه صغیره نداشته باشد.
    • زن و شوهر را بشناسد : شاید فکر کنید هر کسی که مرد، عادل و عاقل باشد می تواند به عنوان شاهد طلاق کاندید گردد. گفتنی است که علاوه بر تمامی این شروط وی باید زن و شوهر را بشناسد. البته شناخت دقیق در اینجا مورد نظر ما نیست و منظور از شناخت، دانستن نام زن و شوهر و تفکیک آنها از یکدیگر می باشد.

    طلاق در چند زیر مجموعه قرار می گیرد؟

    1-طلاق از طرف مرد: حق طلاق در فقه اسلامی یکی از حقوق مرد عنوان شده است. از اینرو وی میتواند هر زمان که مایل باشد درخواست طلاق را از جانب خودش به دادگاه ارائه نماید. البته این به معنای صدور حکم آنی از سوی مراجع ذی ربط نیست. بلکه صدور این حکم به تشریفات خاصی نیاز دارد.

    2-طلاق از طرف زن: درست است که حق طلاق با مرد است اما در صورت ایجاد شرایطی زن نیز می تواند برای ارائه درخواست طلاق به دادگاه مراجعه نماید. گفتنی است که در صورت وقوع دو شرط دادگاه رای را به نفع زن صادر کرده و حکم طلاق را ارائه می نماید

    • وکالت در طلاق یا برخورداری از حق طلاق
    • استناد به شرایط عسر و حرج

    3-طلاق توافقی: همانطور که از نام آن پیداست در این شیوه زن و مرد با یکدیگر به تفاهم رسیده و برای اجرای این مهم به دادگاه مراجعه می کنند. دادگاه وظیفه دارد تا شرایط را بررسی کند و در صورت عدم وجود شرایط برای سازش میان زن و مرد حکم طلاق را صادر نماید.

    شرایط طلاق توافقی چیست؟

    همانطور که پیشتر ذکر شد صیغه این نوع طلاق زمانی جاری می شود که زوجین راجع به کلیه مسائل مهم با یکدیگر به سازگاری رسیده باشند. نفقه، مهریه، حضانت فرزند و… از جمله مسائل مهم در طلاق توافقی هستند. گفتنی است که در صورت وقوع تفاهم دیگر لزومی به دخالت دادگاه وجود ندارد.

    به عنوان مثال زوجه قبول میکند تا در ازای دریافت حق حضانت فرزند تمام یا بخشی از مهریه اش را ببخشد. یا زوج قبول میکند که تنها با در نظر گرفتن شرایط توافق شده مهریه را بپردازد.

    از اینرو در جریان طلاق وکیل طلاق توافقی وظیفه دارد تا در ابتدای امر مسائلی که ایشان ( زن و مرد) میان خودشان توافق کرده اند را از زبان آنها بشنود. سپس وی توافقات را صورتجلسه کرده و به امضای آنها می رساند. از اینرو حکم طلاق بر اساس توافق آنها از دادگاه ذیربط صادر خواهد شد.

    مراحل طلاق توافقی

    گفتیم که صدور حکم ، مستلزم انجام یک سری از تشریفات است. لذا اگر زن و مردی بخواهند به صورت کاملا سازش آمیز یا اصطلاحا توافقی از یکدیگر جدا گردند باید مراحلی را طی کنند در ادامه این مراحل را یک به یک شرح خواهیم داد.

    1.  مرحله اول: مراجعه به سامانه نوبت دهی طلاق
    یکی از آنها یا هر دو آنها باید به سامانه ثنا مراجعه کنند و مشخصات اصلی خودشان را وارد نمایند.
    1.  مرحله دوم: انتخاب یک مرکز مشاوره
    این مراکز زیر نظر بهزیستی و دادگستری هستند. حکمی که کارشناسان این مراکز ارائه می دهند بر پیشبرد فرایند طلاق تاثیر گذار است. کارشناسان خانواده مقیم در این مراکز وظیفه دارند تا به زوجین مشاوره دهند و حتی شرایط را برای سازش میان آن دو تعدیل نمایند. گفتنی است که جلسات مشاوره در بازه زمانی 50 روزه به انجام می رسند و تعداد جلسات میتواند 1 الی 5 جلسه باشد.
    1.  مرحله سوم: اخذ گواهی
    این گواهی می تواند گواهی سازش و یا گواهی عدم سازش باشد. حکم طلاق در صورتی صادر خواهد شد که مراکز زیر نظر بهزیستی و دادگستری گواهی مبنی بر عدم انصراف از طلاق را صادر نمایند.
    1.  مرحله چهارم: صدور دادخواست
    دادخواست طلاق باید به دفتر خدمات الکترونیک قضایی فرستاده شود و به دادگاه خانواده ارسال گردد.
    1.  مرحله پنجم: صدور حکم طلاق
    بعد از ارسال دادخواست طلاق مبنی بر عدم سازش میان زوجین به دادگاه خانواده، حکم طلاق صادر می شود.

    1.  مرحله ششم: ثبت طلاق
    بعد از صدور حکم طلاق زوجین می توانند ظرف مدت 1 الی 3 ماه به به یکی از دفاتر رسمی طلاق مراجعه کرده و طلاق توافقی را به ثبت برسانند. از اینرو مدت زمان آن، بین 2 الی 3 ماه برآورد می شود 
    هیچ زوجی برای اجرای هیچ کدام از زیر مجموعه های طلاق ( طلاق از جانب مرد، طلاق از جانب زن و طلاق توافقی) نمی تواند خودسرانه به دفاتر ثبت طلاق مراجعه نماید. و اجرای این حکم حتما نیازمند طی شدن مراحل و صادر گشتن رای از دادگاه است. از سوی دیگر هیچ دفترخانه ای نمی تواند صیغه طلاق توافقی را جاری نماید. مگر به شرط صدور رای دادگاه

    فرم درخواست مشاوره

    لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

    مدارک لازم جهت طلاق توافقی

    شناسنامه، عقدنامه و کارت ملی از جمله مدارک لازم برای به جریان انداختن پرونده ی طلاق توافقی هستند.

    – اگر کارت ملی در دسترس نباشد دانستن شماره ملی کفایت می کند
    – اگر عقدنامه در دسترس نباشد باید به دفترخانه ای که ازدواجتان در آن به ثبت رسیده مراجعه نمایید و رونوشت آن را دریافت کنید.

    طلاق توافقی طبق قانون 1402

    با توجه به پاره ای از تغییرات در رابطه با شرایط طلاق توافقی از آذرماه سال 97 تاکنون تغییر جدیدی در اینباره حاصل نگشته است. لذا دادگاه برای طلاق توافقی در سال 1402 همان قوانینی را به اجرا در می آورد که از آذر ماه سال 97 به تصویب رسیده اند. این قوانین و مقررات به صورت مختصر و مفید در مطالبی که پیشتر گفته شد ذکر گشته اند.

    مهریه در طلاق توافقی

    مهمترین موضوع در خصوص طلاق توافقی مبحث مهریه می باشد که می بایست در توافقات طرفین گنجانده شود .اکثر افراد در مورد طلاق توافقی به اشتباه فکر می نمایند که در صورت وقوع طلاق توافقی دیگر مهری به زوجه تعلق نمی گیرد این در حالی است که زوجین می توانند هرتوافقی در خصوص مهریه داشته باشند .به طور مثال زن می تواند با رضایت همسر خود تمام مهر را دریافت نموده ویا تمام یا قسمتی از مهریه خود را دریافت و قسمت دیگر را به همسر خود بذل بنماید .

    حضانت و نگهداری فرزندان در طلاق توافقی

    حضانت فرزند

      حضانت فرزند بعد از طلاق یکی از مهمترین دغدغه های والدین است که قانونگذار بر اساس شرایطی برای آن قوانین و مقررات ویژه ای را تعین نموده است.

    البته گفتنی است که واژه ی حضانت تا سن 9 سالگی برای دختران و تا سن 15 سالگی برای پسران معنا دارد و بعد از آن دیگر واژه ی حضانت برای این افراد محلی از اعراب نداشته و خود فرزندان می توانند در انتخاب محل زندگی و یا والد تعین تکلیف کنند.

    با این حال گفتنی است که تا قبل از رسیدن به سن رشد، حضانت به نوع طلاق ارتباط دارد و معنای خودش را از نوع طلاق می گیرد. درباره ی طلاق توافقی ( همانطور که از نامش پیداست) توافق بر سر کلیه امور(مالی و غیر مالی از جمله حضانت فرزند) پیش شرط اصلی صدور گواهی عدم امکان سازش است.

    همچنین تعداد ملاقات والد دیگر با کودک، پرداخت نفقه، میزان نفقه، و… از دیگر مسائلی هستند که لازم و ضروری است تا زوجین ابتدا راجع به آنها، به تفاهم و توافق برسند و سپس درخواست را ارائه دهند. از اینرو دادگاه تنها بر اساس سازش والدین حکم را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

    پاک کردن طلاق از شناسنامه

    گاهی پاک کردن نام زن یا شوهر سابق از شناسنامه به یک دغدغه ی مهم تبدیل می شود.

    در همین باره و در ماده ۳۳ قانون ثبت احوال آمده: کلیه وقایع ازدواج و طلاق یا وفات زوج یا زوجه و رجوع و بذل مدت و فسخ نکاح باید در دفاتر ثبت کل وقایع ثبت شود ولی در المثنای شناسنامه مرد یا زن ازدواج و طلاق غیرمدخوله درج نخواهد شد.

    با این حال گفتنی است که پاک کردن طلاق از شناسنامه به یک شرط امکان پذیر است و آن شرط ازدواج و طلاق غیر مدخوله و یا به بیان ساده تر ازدواج و طلاق بدون وقوع رابطه ی جنسی است.

    با این حال سوالی که پیش می آید این است که اگر زن بکارتش را در ازدواج اول از دست دهد ولی در ازدواج دوم نزدیکی نداشته باشد و این ازدواج به طلاق منجر گردد آیا میتوان نام همسر دوم را از شناسنامه حذف نمود؟

    پاسخ به این سوال مثبت است. از اینرو اگر زن و مرد راجع به این موضوع با یکدیگر تفاهم داشته باشند و هر دو بر عدم وجود نزدیکی صحه بگذارند میتوان نام همسر دوم را از شناسنامه حذف نمود.

    گفتنی است که برای انجام این کار افراد باید به اداره ثبت احوال مراجعه کنند و برای دریافت شناسنامه المثنی بدون درج ازدواج و طلاق قبلی درخواست دهند.

    0 +
    جلسات مشاوره طلاق
    0 +
    وکیل طلاق
    0 +
    پرونده موفق طلاق

    طلاق ایرانیان مقیم خارج از کشور

    در ماده ۶ قانون مدنی در همین زمینه آمده است: قوانین مربوط به احوال شخصیه از قبیل نکاح و طلاق و اهلیت اشخاص و ارث در مورد کلیه اتباع ایران ولو اینکه مقیم در خارج باشند مجری خواهد بود.

    با این حال اگر زن و شوهر ایرانی که ازدواج شان در ایران به ثبت رسیده است و هر دو مقیم خارج از کشور هستند برای طلاق به سازش برسند. می توانند به کنسولگری، سفارت و یا دفتر حافظ منافع ایران در خارج از کشور مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند.

    همچنین می توان این کار را به واسطه ی وکیل طلاق توافقی نیز به انجام رساند. کافی است طرفین وکالت پرونده خود را به وکلای مجموعه بسپارند تا وکیل در اسرع وقت مراحل را به انجام رسانده و حکم طلاق را از دادگاه دریافت نماید.

    اگر زوجین و یا یکی از آنها در خارج از کشور سکونت داشته باشند برای گذراندن مراحل طلاق می بایست به یکی از وکلای مجوعه وکالت داده و مدارک مربوطه را ارسال بنماید .
    وکیل نیز بواسطه ی وکالت اخذشده دادنامه طلاق را اخذنموده و سپس در صورتی که وکالت در اجرای صیغه طلاق را نیز دارا باشد آن را یه ثبت رسمی میرساند لازم به ذکر می باشد در وکالت نامه های تنظیمی علاوه بر موارد پیش فرض ذکر چند نکته نیز لازم و ضروری می باشد که می بایست بدان اضافه گردد که عبارت است از

    1. وکالت در قبول بذل مهریه
    2. وکالت در بذل مهریه
    3. حق اعتراض به رای و همچنین اسقاط تجدید نظرخواهی وفرجام خواهی
    4. تعیین و تکلیف حضانت فرزند در صورت وجود فرزند ی که درسن حضانت می باشد ‌

    تست بارداری در طلاق توافقی

    دادگاه ملزم می باشد که در رای صادره خود در خصوص باردار بودن زوجه نیز ارائه نظر بنماید فلذا در صورتی که زوجه کمتر از ۵۰ سال سن داشته باشد و به عبارتی یاسه نباشد باید گواهی عدم بارداری خود را نیز ارائه بنماید ،و در صورتی که زوجه دوشیزه ( باکره) بوده باید از طرف دادگاه به پزشکی قانونی ارجاع جهت معاینه و دریافت گواهی مربوط باید مراجعه بنماید.

    اجرت المثل در طلاق توافقی

    قانون نگذار محترم در ماده ۲۹ قانون حمایت خانواده و در راستای ماده ۳۳۶ قانون مدنی در خصوص دریافت اجرت المثل چنین بیان می دارد ،به موجب این ماده (( چنانچه زوجه کارهایی را که شرعا برعهده ی وی نبوده و عرفا “برای آن کار اجرت المثل باشد ،به دستور زوج و با قصد تبرع انحام داده باشد و برای دادگاه نیز ثابت شود ،دادگاه اجرت المثل کارهای انجام گرفته را محاسبه و به پرداخت آن حکم می نماید ))
    با بیان ساده تر می توان گفت اجرت المثل زوجه برای انجام اموری است که زن در منزل همسر خود انجام خواهد داد و قصد عدم تبرع را نیز نداشته باشد تا اجرت المثل به ایشان تعلق بگیرد و همچنین ذکر این نکته لازم می باشد که اجرت المثل در خصوص طلاق توافقی و طلاق از ناحیه زوجه به شخص تعلق نخواهد گرفت .

    بهترین وکیل طلاق توافقی

    با اینکه طلاق از نوع توافقی است اما برخورداری از وکیل طلاق توافقی می تواند به روند آن کیفیت اجرایی ببخشد. به عنوان مثال گاهی زن و مرد و یا یکی از آنها تمایلی به حضور در دادگاه ندارد و مایل است تا با اتخاذ کسی که چم و خم قانون را بلد است این فرایند را به انجام برساند.

    یا شرایطی را فرض کنید که در آن زوج به زوجه وکالت طلاق داده باشد. این وکالت می تواند جزو شروط ضمن عقد و یا وکالتنامه ای جداگانه برای طلاق باشد. در چنین شرایطی نیز حضور یک وکیل طلاق توافقی می تواند کیفیت به جریان افتادن یک پرونده را افزایش داده و بازه زمانی صدور حکم را کم کند. حفظ حقوق موکل، سرعت عمل در اجرای مراحل، افزایش آگاهی از قوانین و تبصره های قانونی که احتمالا به نفع موکل تمام خواهد شد، جلوگیری از اتلاف وقت و معطلی در دادگاه ها، کاهش استرس و تنش و… از دیگر مزایای به خدمت گرفتن وکیل در پرونده طلاق توافقی می باشند. گفتنی است شما می توانید با بهره از خدمات سایت ومجموعهvakilati ارزانترین وکیل طلاق را به استخدام خود درآورید

    نمونه دادنامه های موفق وکیل آتی

    وکیل طلاق توافقی در تهران

    در صورتی که موکلین ساکن تهران قصد ندارند مراحل اداری طلاق توافقی را طی کنند برای تسریع روند طلاق، می‌توانند از وکیل طلاق توافقی در تهران کمک بگیرند تا به جای ایشان مراحل طلاق را پیگیری نماید.توجه داشته باشید که اگر وکیل مورد نظر تخصصی در امور خانواده نداشته باشد ممکن است طلاق توافقی زمان‌بر شود بر اساس توافقات شما پیش نرود. برای مشاوره با بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران با مشاوران موسسه وکیل آتی تماس بگیرید.

    1- طلاق قبل از نزدیکی 
    ۲-طلاق یائسه
    ۳- طلاق خلع و مبارات( تازمانی که زن رجوع به عوض نکرده باشد ) 
    ۴- طلاقی که بعد از سه وصلت متوالی به عمل می آید ،اعم از اینکه وصلت در نتیجه رجوع باشد یا در نتیجه نکاح باشد
    اگر کسی بعد از فوت همسر و یا طلاق گرفتن ازدواج مجدد بنماید می‌تواند با ارائه مدارک مورد نیاز نام همسر سابق را از شناسنامه خود حذف کند.
    در شناسنامه المثنی مرد یا زن آخرین نکاح و طلاق و در صورت تعدد زوجات آن تعداد ازدواج که به قوت خود باقی است منعکس خواهد شد ،ازدواج و طلاق غیر مدخوله در شناسنامه ی المثنی درج نخواهد شد.

    خیر طلاق توافقی نیز مانند هر دعوای دیگر دو طرف دارد و یک وکیل نمی تواند در آن واحد وکالت خواهان و خوانده را برعهده بگیرد بنابراین هر کدام از زوجین نیاز به یک وکیل خواهند داشت

    در مورد ثبت طلاق ایرانیان خارج از کشور حکم طلاق صادره ازمحاکم خارج از کشور در دادگاه‌های صالحه ایران باید تنفیذ شودیعنی فرد بعد از درخواست طلاق و تعیین شدن رای آن در دادگاه کشوری که مقیم است باید آن را به تایید دادگاه‌های ایران برساند تا نافذ گردد.
     
    در طلاق توافقی زن و شوهر هر دو باید به سفارت و یا کنسولگری یا دفتر حافظ منافع ایران در خارج از کشور مراجعه و از طریق سامانه میخک و یا از طریق سایت اینترنشنال عدل ایران به فردی در ایران وکالت در طلاق و اجرای صیغه طلاق را اعطا بنمایند .
    اگر زوجه ( زن ) مقیم خارج از کشور باشد و مرد مقیم خارج و یا در ایران باشد و مخالف امر طلاق باشد در اینصورت زوجه با اعطای وکالت در طلاق برای شخصی در ایران و ارایه دلیل طلاق از موارد ۱۲ گانه شروط ضمن عقد و یا عسر وحرج از دادگاه خانواده تقاضای طلاق یک طرفه را بنماید .

    سریع ترین راه طلاق از طرف زن وکالت نامه ی طلاق محضری قابل توکیل به غیر می باشد و یا در عقدنامه ی نکاح وکالت در طلاق به زن اعطا شده باشد .و مزیت این نوع طلاق عدم احتیاج به حضور زوج می باشد .و راه دیگر، طلاق توافقی می باشد.

    4.5/5 - (11 امتیاز)

    8 دیدگاه دربارهٔ «وکیل طلاق توافقی پایین ترین حق الوکاله در سال 1402»

    1. من پرونده طلاق خودم رو به مجموعه ی شما سپردم و به بهترین نحو توسط وکلای شما انجام پذیرفت .خیلی ازتون ممنونم

    2. سلام وقتتون بخیر من پرونده خودم و خواهرم رو به مجموعه شما سپردم و از همه نظر وکلا و پشتیبان هاتون عالی بودند خیلی ازتیم خوبتون ممنونم

    3. سلام خواستم از مجموعه ی خوبتون تشکر کنم فکر نمیکردم کارم به بهترین شکل و با قیمت مناسب شما به انجام برسه واقعا ازتون ممنونم

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پیمایش به بالا