موسسه حقوقی وکیل آتی

جهت دریافت مشاوره پس از پرداخت تنها 99 هزار تومان در صفحه اصلی سایت با مجرب ترین وکلا در ارتباط باشید

وکیل ملکی

وکیل ملکی و یا وکیل املاک، وکیلی است که تخصص و تجربه در زمینه مسائل حقوقی مرتبط با ملک و املاک دارد. این وکلای حقوقی به اشخاص و شرکت‌ها در معاملات ملکی، خرید و فروش املاک، اجاره ملک، توسعه و ساخت و ساز، مسائل مرتبط با وام‌های مسکن، اختلافات ملکی، و سایر مسائل ملکی و املاکی مشاوره حقوقی ارائه می‌دهند.

دعاوی ملکی به دعاوی حقوقی اشاره دارند که مرتبط با املاک و مالکیت ملک می‌باشند. این دعاوی ممکن است بین اشخاص یا شرکت‌ها در مورد موارد مختلفی از جمله مالکیت، اجاره، تخریب، تخلیه، نقل و انتقال مالکیت و مسائل ملکی مشابه رخ دهند.

وکیل ملکی

وکیل دعاوی ملکی حقوقی

منظور از دعاوی ملکی حقوقی آن دسته از دعاوی است که در دادگاه های حقوقی و برای احقاق حقوق شخصی افراد، مثل مالکیت و تسلیط مطرح می شوند.اموال غیر منقول یا املاک، از مهمترین و با ارزش ترین اموال آدمی هستند. بنابراین انواع دعاوی حقوقی که ممکن است در مورد یک ملک در مراجع قضایی مطرح شود ممکن است بسیار متعدد و پیچیده باشد. بنابراین در بسیاری از موارد به مشورت با وکیل حقوقی نیاز پیدا خواهید کرد. به عنوان بهترین وکیل ملک تهران مجموعه حقوقی وکیل آتی ارائه دهنده انواع خدمات مشاوره ای از قبیل مشاوره تلفنی و آنلاین به صورت بیست و چهار ساعته در خصوص دعاوی ملکی می باشد.

وکیل دعاوی ملکی کیفری

معمولاً دعاوی ملکی کیفری وقتی مطرح می شود که شخصی متهم به ارتکاب یکی از جرایمی باشد که به موجب قوانین کیفری برای آن مجازات تعیین شده است. این جرایم از زمره جرایم علیه اموال به شمار می آید.

وکیل دعاوی ملکی کیفری

وکیل دعاوی ملکی ثبتی

دعاوی ملکی ثبتی معمولاً مطابق با قانون ثبت اسناد و املاک مصوب سال 1310 مطرح می شوند. امور ثبتی از امور مهم و تخصصی حقوقی بشمار می آید. به طوری که پیشنهاد می شود قبل از انجام هر اقدامی در خصوص دعاوی ملکی ثبتی با یک وکیل پایه یک دادگستری مشورت کنید. جهت مشورت حقوقی تلفنی و آنلاین با ارزان ترین وکیل ملک تهران و واسپاری دعاوی ثبتی، با مجموعه حقوقی وکیل آتی تماس حاصل فرمایید.

خدمات وکیل ملکی

مشاوره حقوقی

وکیل ملکی به مشتریان خود در ارتباط با مسائل ملکی مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد، از جمله مشاوره در مورد حقوق و تعهدات در قبال ملک، پیشنهادات برای حفاظت از منافع موکل، و ...

تدوین اسناد حقوقی

وکیل ملکی می‌تواند اسناد حقوقی مرتبط با معاملات ملکی را تدوین کند، از جمله قراردادهای خرید و فروش، قراردادهای اجاره، و قراردادهای توسعه.

نمایندگی در معاملات

وکیل ملک می‌تواند موکلین خود را در معاملات ملکی نمایندگی کند و در مذاکرات با طرف مقابل حضور داشته باشد.و در شرایطی که موکل حضور ندارد(به طور مثال خارج از کشور) از حقوق او صیانت کند.

حل اختلافات

وکیل ملکی می‌تواند در حل اختلافات مرتبط با ملک و املاک کمک کند، از جمله اختلافات مربوط به معاملات خرید و فروش، اجاره و سایر اختلافات مشابه.

مقالات تصادفی
خلع ید چیست

دعوای خلع ید چیست و نیازمند چه مدارکی است؟

خلع ید یک اصطلاح حقوقی است و به معنای محروم کردن شخصی از حقوق و امتیازات خود است.این عبارت به طور معمول در مواردی استفاده می‌شود که شخصی به دلیل عدم رعایت قوانین یا تعهدات قانونی خود، از یک حق یا امتیاز مستحق خود محروم شود.

ادامه مطلب
تنظیم سند رسمی

الزام به تنظیم سند رسمی 0 تا 100 شرایط و مراحل

سند رسمی نشانه ی مالکیت است و حق مالکیت در اکثر موارد تنها با وجود سند رسمی اعلام می گردد.
به همین علت برای انجام هر نوع معامله بایستی سند رسمی را در اختیار داشت و در جریان معامله آن را به فرد دیگر انتقال داد.

ادامه مطلب
فروش مال غیر

فروش مال غیر

 اگرفردی مال دیگری را بدون اطلاع واجازه او منتقل کند این عمل را فروش مال غیر گویند.فروش مال غیر هم جنبه ی حقوقی دارد وهم جنبه ی کیفری .فروش مال غیر توسط فروشنده به قصد دست یافتن به منفعت و ضرر مالک می باشد .

ادامه مطلب
ابطال سند رسمی

ابطال سند رسمی ملک چگونه می‌باشد

ابطال سند رسمی ملک به دعوایی می‌گویند که شخصی در جهت بی ‌اثر کردن یک یا چند سند رسمی اقدام ‌کند. معمولا این فرآیند زمانی اتفاق می‌افتد که یک ملک به چند نفر فروخته شده باشد و یا سند، مطابق با مقررات معینی تنظیم نشده باشد.

ادامه مطلب
تصرف عدوانی چیست

تصرف عدوانی چیست و چه مجازاتی دارد

تصرف عدوانی یک موضوع حقوقی است و به معنای به زور گرفتنِ یک زمین یا ملک از مالکِ آن یا از کسی است که بر اساسِ یک قرارداد دارای حق نسبت به آن ملک است. تصرف عدوانی طبق قانون به دو دسته کیفری و حقوقی تقسیم می‌شود

ادامه مطلب
سرقفلی چیست

سرقفلی چیست و قوانین سرقفلی

حق سرقفلی که به عنوان حق کسب و پیشه نیز شناخته می شود، یکی از انواع حقوق مالی تبعی است. این حق ممکن است در ضمن عقد اجاره ای، میان موجر و مستاجر محقق گردد. این حق تنها در مورد اموال غیر منقول قابلیت تحقق دارد.

ادامه مطلب
سوالات متداول

وکیل ملکی به کسی اطلاق می شود که متخصص در مسائل حقوقی ملک باشد. یکی از مهم ترین دعاوی حقوقی مربوط به دعاوی ملکی است.نظر به اهمیت دعاوی ملکی از نظر مالی لزوم وکیل متخصص در امور ملکی در طرح و پیگیری این دعوا لازم و ضروری است.

وکیل ملکی باید دارای تخصص و تجربه قوانین ملکی باشد و به طور مداوم با مسائل مرتبط با املاک و ملکیت ملک سر و کار داشته باشد.همچنین باید توانایی تدوین قراردادهای حقوقی مانند قراردادهای خرید و فروش، قراردادهای اجاره، و سند تنظیمی را داشته باشد.

برای دریافت مشاوره حقوقی از وکلای متخصص ملکی با شماره 09306797327 تماس بگیرید.

حق الوکاله وکیل برای پرونده های ملک متغیر است.مجموعه وکیل آتی مفتخر است که پایین ترین حق الوکاله را در کشور برای پرونده های ملک دریافت می کند.

درخواست مشاوره
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
پیمایش به بالا